Esküvőszervezés

Teljes esküvőszervezés

Az első lépés:

​​Az esküvőszervezés egy előre egyeztetett időpontban, egy személyes találkozó alkalmával kezdődik. Beszélgetésünk során fény derül arra, hogy milyen esküvőt is szeretnétek, felvázoljátok nekünk elképzeléseiteket, mi pedig ezt követően, egy személyre szabott ajánlatot készítünk számotokra, amiből kiválaszthatjátok a legmegfelelőbb szolgáltatókat, melyhez szintén segítséget nyújtunk. Az ajánlat minden eleme rugalmasan módosítható.


Célom nem kizárólag az esküvő megszervezése, hanem a jeles nappal  kapcsolatos minden kérdésben támogatást és komfortot nyújtani az ifjú párnak, az örömszülőknek, valamint a vendégeknek.


  • Kávé, üdítő, forró csoki, Ti és Én, majd ismerkedés, beszélgetés. Elsőnek minden esetben javaslom a személyes találkozót, amely során megismerem az esküvőtőkkel kapcsolatos elképzeléseteket és elvárásaitokat. A személyes találkozó azért is szükséges, mert így mindkét fél jobban megismerheti a másikat, és csak így válik az ajánlatom személyre szabottá. 

Minden párnak vannak konkrét elképzelései arról a napról, amelyen az anyakönyvvezető előtt kimondják azt a bizonyos igent! Sokan azonban csak az eljegyzés utáni hetekben szembesülnek azzal, hogy mekkora energiát, figyelmet igényel egy esküvő megszervezése: mennyi utánajárással, feladattal és felelősséggel jár mindez.

  • A megbeszélés után az elhangzott kéréseknek megfelelően elkészítem részetekre az ajánlatomat. Összefogom azokat a dolgokat, amik nektek hosszas utánajárásba és telefonálgatásba kerülne, úgyhogy mindvégig a Ti érdekeiteket tartom szem előtt. Ha sikerült kiválasztanotok a számotokra legszimpatikusabb szolgáltatókat, akkor megrendelem őket és megkötöm az alvállalkozói szerződéseket. Következő találkozásunkkor nemcsak ezt adom át, hanem megnézhetitek az általam ajánlott szolgáltatók referencia anyagait is. Természetesen személyesen is találkozhattok velük, ha igénylitek, elmehetünk együtt a dekoros cég bemutatótermébe, ahol megnézhetitek az esküvői kellékeket, meghallgathatjátok élőben játszani a zenekart, megkóstolhatjátok a menyasszonyi torta krémjét, vagy akár más esküvőbe is betekinthettek és megnézhetitek az adott szolgáltatót munka közben. Lehetőség van a helyszínek megtekintésére is, kérhettek próbaterítést, próbavacsorát, bármit, amitől biztonságban érzitek a Ti napotokat.


  • Majd az esküvőtők előtt 2 héttel újra leülünk és átbeszéljük az esküvőtök minden egyes apró részletét, ami alapján közösen elkészítjük a forgatókönyvet.Hiszem, hogy minden párnak szüksége lenne esküvőszervezőre, Ő az aki enyhíteni tudja a feszültséget, aki koordinálja a szolgáltatókat, intézi a kifizetéseket, kezeli a váratlanul felmerülő próblémákat, vészhelyzeteket, egyszóval lehetővé teszi azt, hogy Ti a család és a barátok körében önfeledten tudjátok élvezni ezt a nagy napot.​ A szolgáltatói forgatókönyvet minden szolgáltató megkapja, így mindenki pontosan tudni fogja, hogy aznap mi a feladata. Az esküvő napján én érkezem először és én távozom utoljára. Egész nap jelen vagyok, mindent kézben tartok és a háttérből irányítom az eseményeket. Ott és akkor kizárólag a Ti érdekeiteket képviselem mindenkivel szemben, hogy minden úgy történjen, ahogy Ti elvárjátok és kértétek.

Esküvő napja:

  • reggeltől egészen hajnalig tartó jelenlét,
  • folyamatos ellenőrzés a nap folyamán, hogy minden a tervezett forgatókönyv szerint alakul-e: kiszállítások ellenőrzése, virágok, aprósütemények, torta stb. átvétele a helyszínen,
  • szolgáltatók érkezésének ellenőrzése, munkájuknak a felügyelete,
  • dekoráció, teríték, székszoknyák, hangtechnika beszerelésének ellenőrzése,
  • ajándékasztal kialakítása, vendégkönyv elhelyezése,
  • ültetőkártyák kitétele, ültetési tabló elhelyezése,
  • szertartások helyszínének ellenőrzése, dekoráció, virágok, ajándékok,
  • szertartások általános koordinációja,
  • ESKÜVŐI FOGADÁS TELJES KOORDINÁCIÓJA, mely magában foglalja a vendégérkezést, segítségnyújtást a leültetésben, és egyéb felmerülő kérdésekben, beszédeket, vacsorát, nyitótáncot, tortavágást, játékokat, menyasszonyrablást, bulit, menyasszonytáncot/ menyecsketáncot, éjféli vacsorát,
  • egész estés kapcsolattartás Veletek, násznéppel, és a szolgáltatókkal,
  • elszámolás a szolgáltatókkal a rendezvény végén,
  • esküvő után a berendezés, eszközök visszaszállítása (asztalok, székek, székhuzat, tortaállvány, vázák, dekorációs elemek stb.).

Rengeteg esküvői szolgáltató van, hatalmas információ áradat ömlik a keresgélő párokra az internetről, esküvő kiállításokról, magazinokból és bizony mindegyikük a legjobbat állítja magáról. Menyasszony legyen a talpán, aki el tud igazodni ebben a rengetegben. Egy esküvőszervező ebben is segít, az igényeiteknek és pénztárcátoknak legmegfelelőbb, megbízható szolgáltatókat ajánl, akik aznap valóban értetek dolgoznak.


Miért érdemes esküvőszervezővel dolgozni?

  • szakmai háttérrel és tapasztalattal rendelkezünk,
  • kialakított szolgáltatói körrel dolgozunk együtt ,
  • megfelelő szolgáltatók kiválasztásában segítünk döntést hozni ,
  • levesszük a vállatokról a keresgélés/ügyintézés/szervezés súlyát - alacsonyabb stressz-szint,
  • minden apró részletre figyelünk: mind a szervezés folyamán, mind a nagy nap alkalmával.

Az esküvő után pedig egy utolsó találkozóra invitállak Benneteket, ahol átadhatom Nektek az elkészült fotókat és videó felvételeket, valamint átbeszélhetjük - a reményeim szerint kizárólag pozitív - tapasztalatokat.


Kérdéseitekkel bátran forduljatok hozzám, keressetek és találkozzunk egy kötetlen, kötelezettségmentes beszélgetésre.


Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el